R.I.P

2011-12-03, 22:48:52 / Kategori: Nutid!
pappa ringde mig tidigt i morse och frågade om jag levde.. min första tanke var - gisses :/  han berättade om misshandeln på stan , jag fattade inte då... men när mamma ringde senare och berätta att det var jimmy.. Livet är så jävla orättvist .. Det är fruktansvärt.. jag fick magknip och förstod inte . nu känner jag mig tom och känner mig lätt illamående , vi var inga Homies men , Vänner... Kommer i håg i sommras framförallt.. Många goa skratt vi fick till..
detta samhälle , vart är det påväg? varför slåss?? så enormt onädigt!!
och hur de än är så är jag grymt stolt över att de faktiskt finns med människor som anmäler sig själva. Tänk vilket samvete den personen kommer få leva med .. jag lider med honom också , för inte tror jag att han hade tänkt gå in i ett bråk för att döda ...
men ur som helst ,
Jag hat tänt ljus för dig Jimmy och hoppas du får VILA I FRID!

Maria

Jaså, du kände honom :( Jag ska tända ett ljus för din vän med. Kram



2011-12-04, 08:32:54 URL: http://melanye.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!