HELVETES JUL!

2011-12-22, 22:56:16 / Kategori: Nutid!
Nu var de grymt längesen jag skrev något här..
och inget positivt har ja å skriva !
har inte mått speciellt bra på sista tiden .. samtidigt som jag mått toppen vissa stunder..
allt de här med jul får mig att vilja krypa ner och gömma mig..
De känns inte som någon jul , Jag saknar Henne .. Xet´s dotter .. och ja , kanske honom också..
lr inte honom igentligen .. utan bara dom mysiga jularna vi hade . med pepparkaks bak och julgodis ..
när vi alltid hade myskvällen innan jul och gjorde julskinka.. jag hatar de här!!
Min ångest stiger ju närmare julen närmar sig..
Mamma vill att jag firar jul med henne medans pappa vill att jag firar med honom .. Varför har jag så jävla svårt att säga nej ?? varför har jag svårt att gå efter de jag vill?
just nu vill jag bara fira jul med mig själv.. jag vill vara helt jävla själv . lägga mig under täcket och gråta.!
Beslutsångesten går inte att beskriva i ord. jag skjuter den framför mig och mår mer och mer skit ..
'Jag Mår inte bra av de här!!
just nu skulle jag vilja ha någon axel att gråta ut på!
för dig kanske de låter helt knepigt att jag ska ha ångest över en sån här sak! Men de e fukt up!!
de känns som alla drar och sliter i mig!
jag vill inte lägga mig ! för nu räknar jag timmarna ! jag önskar jag kunde bli magsjuk .. då hade allt löst sig !
lr att jag var tvunget å jobba!
jag måste bara säga de! jag saknar henne! Xet´s dotter .. och ja han också . kanske bara för att jag visste hur de skulle blivit . Jag visste att varje julmorgon bytte vi julklappar . kanske var de den enda dagen jag kände att jag mådde bra med honom för att de va jul och då gjorde han aldrig något mot mig.
HELVETE!!!!
just nu suger livet ... varför denna jävla jul??? fuck it!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!