Älgarna borde äta upp dig!

2011-11-06, 22:54:59 / Kategori: Nutid!

tänk om livet ändå kunde vara lätt som en plätt. helgen har bestått av jobb och en hel del funderingar.
funderingar kring varför jag valde honom . Det skrämmer mig att jag valde en sån egoistisk sociopat!
hur man som människa kan vara så grymt idiotisk får mig att bli förbannad!

jag skulle vilja klösa ut hans ögon , göra livet riktigt pissigt för honom! jag skulle vilja sätta fast honom runt ett träd i hunneberg med en jävla massa äpplen runt honom i hopp om att alla hunebergs älgar skulle sparka skiten ur honom! haha , vilka grymt sjuka tankar :D han e inte ens värld min skit :)

i morrn är det måndag igen och jag känner att jag behöver gå på måndags kursen men kan tyvärr inte med tanke på jobbtiderna :´( det gör mig starkare .
De skulle kännas förbannat skönt om jag och min bil får vara ifred ett tag , för jag går i personlig konkurs !
Jävla Miffo är vad han är !
rättegången , när fan blir den av ?? jag är så trött på detta jävla rättsystem vi har ! Piss off!
han klarar sig ifrån varenda jävla liten grejj , när jag skulle göra en anmälan om pungterade däck sa polisen att man kan ju anta att det är honom men så länge det inte finns några bevis , så kan man inget göra !
-men för fan , jag vet att de är han ! Jag borde bli polis !
eller jag hade nog blivit jävligt farlig , hade jag haft pistolen i näven hade jag ta mig fan skjutit honom !

Sen är jag så förbannat trött på folk som sagt:
-Det är för väl att lögnen finns, för tänk om allt man hörde var sant.


Marie

Haha, om du band fast honom där kanske någon skulle råka skjuta honom av misstag... (Förlåt, skämt åsido!)

Tycker verkligen du är så jävla stark. Stå på dig och håll ut, välden behöver fler som du!



2011-11-07, 15:33:51 URL: http://saffeochjag.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!