Bättre idag :)

2011-11-03, 12:05:42 / Kategori: Nutid!
idag känner jag mig bättre , men tankarna for fortfarande omkring.
känslan av att jag e vilsen smyger sig mer och mer fram..
jag hatar att inte veta ! veta vad jag vill , vad jag kan , hur jag känner os.v
kanske för att de sista jag jag vill är att tappa kontrollen över mig själv.
för det är först nu jag faktiskt har kontrollen över mitt liv.

Jag känner en inte press på mig , att jag måste prioritera rätt.
tiden räcker inte riktigt till , och det gör mig frustrerad.
de är ofta jag väljer något som jag egentligen inte vill.
och jag väljer för att inte göra någon annan besviken ,utan att tänka på mig själv.
men de känns som att jag inte orkar att dela på´mig längre.
hur fan ska jag lära mig att prioritera??
jag vill så mycket , och allt blir bara halv färdigt ..

sökte nytt jobb som jag tackat nej till . och de går jag också och funderar på. -gjorde jag rätt??
de är mycket funderingar just nu . Kanske är det de jag behöver ?

Maria

ring mig !



2011-11-03, 16:19:28 URL: http://melanye.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!