JÄVLA RÄTTSYSTEM!

2011-11-08, 16:09:28 / Kategori: Nutid!

idag mår jag skit.. riktigt skiit.. kan inte i ord förklara hur ångesten bara stiger över att jag ännu en gång blivit slagen under bältet . jag känner mig kränkt , jag vill bara dra täcket över huvudet . Gräva ner mig någon stans .



För att göra en lång berättelse kort :



vi gjorde slut i april och jag befann mig på kriscetrum för kvinnor under ett par veckor.
 Jag hade då under den tiden inbrott i huset som min mamma bodde i .
 Hon kom hem och ruterna var krossade , tv apparaterna , datorer och div var borta.
 Mina tankar for iväg och jag kunde anta att det var han , eftersom allt var så uppenbart , ingen hade rört i några lådor , utan personen visste precis vart sakerna fanns!
Dagen efter kommer mitt ex och hämtar tv kontrollerna.
 han förnekar !
jag inväntar polisen med hjärtat i halsgropen .
efter 6 timmar kommer dom och ser precis det jag sett .
 Jag anmälde då det5ta till försökringsbolaget och polisen tog upp en anmälan .
haft möten fram och tillbaka med både polis och försäkringsbolag .
och igår kom en försäkrings gubbe hem till min mamma och berättade varför jag inte fått någon ersättning .
Men han berättade inte detta för mig utan till min mamma . har han rätt till de?? 
de är nämligen så , att mitt ex har sagt till honom att jag gett honom tillåtelse att ta sakerna , och att jag själv krossat rutorna för att det ska se ut som en försäkringssak .
 mitt ex har då tagit bilder på sakerna och korten visar att datumena är efter själva inbrottet .
idag har jag då ringt polis och div bolag.
men polisen säjer att det kommer stå ord mot ord efter som han så säjer att jag gett honom tillåtelse att hämta sakerna , och istället är det jag som blir en brottsling , trots att dom vid ett annat tillfälle tog honom på bar gärning när han slog sönder rutor hos mig..
Nu är jag anmäld för Bedrägeri eftersom mitt ex säjer som han gjort och har på något sätt fått till bilder.
och även för förtal då jag anklagat honom för själva brottet ..
Hur fan i helvete kan de gå till så här????????
JÄVLA RÄTTSYSTEM!


Maria

motanmäl ! motanmäl ! motanmäl !



För varje sak han gör mot dig så anmäl honom. Anmäl honom tills polisen blir så trött på dina anmälningar att de måste göra något åt honom !



2011-11-08, 17:40:03



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!