saknar dig!

2011-11-22, 22:31:46 / Kategori: Nutid!
ååh vad jag känner mig less ! så less på att de är som de3 är !
vill igentligen bara ringa dig och be dig komma hit!
ge dig en kram och säga förlåt .!
ligga i soffan å kolla en film.
fast jag inser ganska snabbt att de inte kommer bli som vanligt . eller när var de som vanligt??




förövrigt så har det varit en hektisk dag !
nu ska jag sova för att vara pigg och utvilad inför morgondagen som skall spenderas på brandstationen , kanske får se några puddingar ;)


Marie

Nu vet jag inte alls vad som hänt men jag kan bara se till mig själv. Fattade ett beslut häromdagen att det måste vara jag som är den stora människan i ett visst läge och helt enkelt kanske bara förlåta...



Kramar <3



2011-11-25, 09:56:12 URL: http://saffeochjag.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!