Svag!

2011-11-02, 19:14:37 / Kategori: Nutid!

idag känner jag mig inte alls lika stark.
han får mig att tveka.
jag haft pungtering på mina däck på bilen och han har hört av sig.
jag är svag , fruktansvärt svag.
jag kan lixom inte beskriva kännslan .
Jag är helt säker på att det inte är han jag vill vara med , men han får mig på något sätt att bli svag och mitt dåliga smvete kryper i mig.
jag mår skit av att höra honom påverkad av droger !
-skit , skit , skiiiiit!!!!!!!!!
det gör ont i mig att veta att han förstör sitt liv ännu mer.
han bad om hjälp och jag nekade honom .
och de gör ont i mig att neka någon som ber om hjälp! trots det han gjort!
-Förlåt!!!! , men hur det än är så vill jag honom inget ont , samtidigt som jag vill att han ska ha de lika jävligt som jag haft det .
Men när jag tänker dessa hemska tankar får det mig att bli gråtfärdig och ångesten kryper i kroppen på mig för att jag ens kan tänka så om någon annan människa!
tänk om man bara hade kunnat vara vänner ...
Hur mycket jag vet att det aldrig kommer bli så , så vet jag att det inte är bra för mig.
Men jag har aldrig varit något ego som bara tänker på mig själv.
jag har alltid ställt upp på andra .
-Jag måste stå emot!!!!!


Maria

Ja, du måste stå emot och du vet att du kan ! Alla har vi dagar då vi känner oss svaga men det är bara att låta bli att höra av sig till honom. och svara inte när han ringer så slipper du höra honom påverkad. Du orkar! Jag finns här om du behöver prata av dig. Puss



2011-11-02, 20:37:51 URL: http://melanye.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!