depp dag

2011-09-05, 12:49:11 / Kategori: Nutid!

idag är en depp dag , tänk vad vädret påverkar mig..
helt sjukt för så fort det blir lite sämre väder blir jag på sämre humör och tankarna for runt..
sjuka jävla tankar... jag e så trött på dom nu ..
varför kan dom inte bara försvinna , försvinna ur mitt liv så jag slipper slitas itu!
så många tankar om varför ihelvete jag stanna så länge , hur jag kunde vara så oerhört blåögd. hur jag hela tiden lät mig luras , hur jag lät mig tryckas ner ..
de svider , att jag gått på den jävla niten!!!
hur kunde jag gå tillbaka gång på gång ,
- varför tog jag mig inte därifrån första gången jag blev varnad?? varför ens titta jag åt hans håll??
han ser ju inte ett dugg bra ut och inte ett skit hade vi gemensamt ... vi hade inte nes något glädje med varann.
varför behandla du mig på de viset??? Jävla piss dag!!!!

Idag är en jobb dag , vilket är tur , för där mår jag på bra och har tankarna fokuserade på något helt annat :)



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!