Det Plingade På Dörren...

2011-09-14, 13:26:00 / Kategori: Nutid!


plingade precis på min dörr...

tanken slår mig alltid att de är han , om jag inte har bestämt någon träff med någon.!
jag hatar det!
för varje gång något konstigt händer ploppar han upp.
jag e rädd! rädd
för vad han skulle göra med mig om han fick tag på mig!
måste jämt fråga vem det är som står utanför min dörr , jag hatar det !
jag hatar att behöva förklara mig!!
men det var bara brevbäraren ...puh..
när skall dessa jävla tankar försvinna om att de är han !!??
varje gång jag sagt att -nu är det lugnt , så händer det något!
jag går på helspänn hela tiden , kan inte slappna av när jag e ute och måste hela tiden kolla ryggen så att inte han eller hans kompisar får syn på mig för då e de igång igen! jag blir så trött på mig själv..
jag har aldrig nånsin önskat livet av någon men jag gör det nuu!!!
för just nu känns det som det är de enda som kan få mig att slappna av!!
försvinn ur mitt liv ditt svin!!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!