JAG ORKAR INTE!!!

2011-09-16, 12:11:02 / Kategori: Nutid!


blir så jävla less!
pratade med grannen precis , han sa att mitt ex åker här titt som tätt.
och att han även påpekat att jag bor här..
fan säger jag , när ska han sluta ha koll på mig? när ska han sluta göra sönder saker för mig ?
när ihelvete skall han få sitt straff??
jag orkar inte!
jag orkar inte flytta , jag orkar inte sälja min bil för att köpa en ny!
jävla helvetes idiot!!
jag hatar HONOM!!!
så jävla mycket att jag får ångest över att jag tänker som jag gör!
jag funderar och funderar på hur dom , han och hans nya kan tycka det är roligt att hålla på som dom gör??
vad blir nästa grejj?
och ny bil hade han tydligen skaffat sig också!
de var den bilen jag såg när dom stod utanför och tuta!
dagen började bra , men nu e den redan förstörd!
FÖRSVINN UR MITT LIV !!!!!!!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!