Lägg din tid och energi på något bättre!

2011-09-01, 11:29:36 / Kategori: Nutid!
tänka sig att folk inte har något bättre för sig än å prata skit och vara nyfikna
. vad leder de till mer än elände?
och inte fan gynnar det någon ? Men de är klart , han kanske försöker dra i det sista höstråt nu och hoppas kan kan knäcka mig med att prata ner mig ..
De som gör ont är att mina vänner runt omkring mig blir tveksamma och kan i bland ifrågasätt de han sagt och de känns som om dom tror honom ..
Vissa saker han säger kan få mig att skratta ..
för sådana saker skulle jag inte ens säga ..
Men men ..Hur som helst kan jag ialf konstatera att människan inte har något bättre för sig, tycker han kan lägga ner tiden och energin på sin nuvarande flickvän..
Men hon är ju lika mycket delaktig i detta som honom , vilket jag heller inte han förstå , för hade jag träffat en kille som va efter sitt ex visst fan hade jag blivit förbannad och undrat varför han lägger ner tiden på henne å inte på mig . de e sjukt !
-vakna upp unga flicka!! Han e sjuk !!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!