Från början...

2011-09-19, 22:07:57 / Kategori: Nutid!
för snart 8 årsedan lärde jag känna honom!
för snart 6 årsedan blev vi ett par.
eller de började med att han inte hade någonstans att bo så han fick bo här hos mig.
jag blev nog aldrig riktigt kär utan fastnade mer för spänningen .
kärleken lixom växte fram.
han var gudomlig på alla sätt och vis , han städade ,diskade , gav mig massage , laga middag han gjorde saker som fick mig att smälta.
hur som helst . tiden gick .
han hade problem med spriten och fick alltid snefyllor när han drack .
han kom sedan dagen efter och bad så hemskt mycket om ursäkt och sa att det aldrig skulle hända igen.
jag förlät och litade på att det skulle gå bättre , de jag inte förstod var att det bara var tomma ord.
för det hände igen och igen och igen.
för varje fylla blev det värre.
första gången försökte han strypa sig med duschslangen vilket fick mig rädd.
gången därpå slängde han ut mig ur MIN lägenhet , låste dörren och tog mina nycklar!
(vill poängtera att detta var då min lägenhet och det var han som hade en sovplats hos mig)
Då hette det dagen efter att han blev sån på sprit och inte på öl ,
så om han någon mer gång skulle dricka skulle det bara vara öl , inget annat.
jag litade givetvis på det han sa och vi försökte igen.
helgen kom och han gick på ölen , sen blev det lite sprit som han använde som ursäkt dagen efter .
han bad då också om ursäkt och menade att han aldrig skulle ha druckit spriten , för det var den som gjorde honom till ett monster , ett destruktivt monster ,
han skar sig och blodet rann , han skrek åt mig och menade att det var mitt fel och frågade om jag var nöjd..
jag låg då i sängen och mobilen kom flygandes och träffade mig i huvudet ,
jag visste redan då att jag inte skulle komentera honom utan bara hålla med tills jag fick chansen att fly .
Maria , en god vän var den jag ringde först , hon svarade alltid , en helt gudomlig vän .
Hon kom hit och vi gick en sväng , sen är det lite löddigt om vad vi gjorde.
dagen efter bad han så klart om ursäkt och jag gick på de IGEN!
mellan dessa jävliga stunder vill jag poängtera att han faktiskt var gudomligt snäll,
kanske var de därför jag föll för honom?
En dag jag kom hem från hästen var det fullt med folk i min lägenhet ,
jag kände att han redan då lukta alkohol , men gjorde ingen big deal av de då...
mina vänner var mycket duktiga på att berätta att de han gjorde var fel, jag lyssna dock inte på det utan levde efter mina känslor.
jag kan väll inte direkt säja när det gick utför , när jag började skalas av , för det vet jag inte ...
Han blev allt mers svartsjuk och jag lyssnade på de han sa vilket resulterade att jag valde bort mina vänner ,
för han var väldrigt duktig på att berätta vilka vänner som var dåliga för mig.
och de löd alltid såhär - Du förstår väll att hon försöker förstöra mellan oss..
Jag såg inte det men litade på de han sa, vilket jag ångrar..  men det är lätt att vara efterklok.
Vi hade en fest , han fick även då snefylla och slängde våran hund i golvet , Min lilla älskling , som var livrädd för honom . Hon visste direkt när det fanns spänningar mellan oss..
man kunde se på henne när det skulle bli bråk..
efter några månader med detta monster så bestämde vi oss för att flytta och starta om på nytt .
och jag forstätter där en annan dag ...

Lilla jag

Lidet med dig och önskar dig all lycka i framtiden. Saknar dig



2011-09-19, 22:58:04



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!