1 år!

2012-04-16, 09:28:20 / Kategori: Nutid!
längesen jag bloggade ..
många tankar har yrt runt i mitt huvud det senaste . 1 år har gått och jag funderar fortfarande på varför det blev som det blev. det känns som dettta året har gått väldigt fort ...
men jag har en teori om varför jag känner som jag känner . jag blev ju lixom inte av med honom för ett årsedan utan han höll ju på med att förfölja mig , göra sönder för mig os.v de la han ju av med någon gång i november /december?! Det kanske är därför det känns som det var nån månad sen bara ??
mitt liv har förändrats grymt mycket. jag har klarat av att bo helt själv vilket jag trodde var omöjligt med all den ångest jag kände för ensamheten . jag har fixat ekonomiska kriser , mitt självförtroende är på topp om man jämför med för ett årsedan . jag avskyr honom och känslan av att faktiskt vara så säker på det får mig att må toppen.
känslan av att "har jag klarat mig ur detta så fixar jag allt " är grym!
jag har blivit bättre på att bestämma över mig själv och skita i små saker som är som bagateller. att jag faktiskt duger för den jag är , att inget har rätten att nervärdera och bestämma över mig.
jag har blivit en starkare person ...
jag skulle nog faktiskt inte vilja ha detta ogjort heller , för situationen har dels gjort mig till den jag är nu :)
och jag trivs så grymt bra med att bara vara jag ..
sen finns det vissa saker som skrämmer mig .. men det är begateller!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!