Maj 2011

2012-02-13, 07:40:23 / Kategori: Livet jag levt!
satt nu på morgonen å läste min gamla "dagbok"
så här kände jag den maj 2011
-fan vilken jävla ångest!!!
jag mår skit , vill ringa honom , vill smsa men bara tanken i att jag inte får gör mig tokig .
igår när jag såg honom ville jag gå fram och ge en kram och säga förlåt .
jag mår så jävla dåligt att ständigt behöva slåss med dessa tankar!
jag hörde av honom idag . men de har jag också ångest över!
varför prata jag med honom? -FAN!
åsså den där jävla T..a - Fitta på henne ! hon får mig att vilja spy!!
mina tankar får mig att vilja kvävas! de vänder sig in å ut !

till skilnad från idag :)
jag vill varken se honom eller höra av honom .
de finns folk som undrar om jag inte vill hämnas?!
-både JA och Nej!
de är klart att jag skulle vilja se honom i träsket och jag skulle mer än gärna vilja förnedra honom. samtidigt som jag känner att jag inte vill spendera en ända minut till på honom.
han är inte värd min tid :)
jag mår så bra nu . och de skulle inte falla mig in att fortsätta detta helvete
med att göra något dumt mot honom.
han är förhoppningsvis lika lycklig som mig .
fast visst önskar jag att någon får upp ögonen .
tänker på tjejen han har nu. jag borde inte känna någon som helst empati efter de hon gjort!
men de gör jag .
jag lider med henne .
jag undrar hur många år han kommer sabba för henne innan hon får upp ögonen , om hon ens får upp ögonen ! han är ju bra på de han gör :/
skit samma .
hon lever i de jag levde i .



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!