Mår Skit

2012-06-30, 16:21:42 / Kategori: Nutid!
vilken jävla dag !!!
fy fan... åååh blir bara så arg på mig själv när jag aldrig säger ifrån när jag tycker att saker är fel eller när jag känner mig felbehandlad! 
varför???
 
känner mig ledsen och besviken ..när folk ignorerar mig och är kalla !
-Kalla som IS!!
 
va bara tvungen att få skriva hur arg jag blir på mig själv.. igentligen kanske jag inte kan begära att man ska förstår hur jag känner mig  och att jag är så förbannat dum och inte säjer någonting förrän botten är nådd..
 
några tips tack!
 
är nog mest rädd för att säga något som sårar och att mina ordval inte alltid är så kloka..
och tyvärr blir dom inte klokare ju mer jag irriterar mig och väntar med att säga hur jag känner..
och varje gång någon frågar hur de e så sitter jag med ett leende å säger att - jo då de e bra med mig , fast att de är åt helvete med hela mig !
är de ingen som ser ? lr kan jag spela så bra ??
vad är de för fel på mig?!
 
 
skit samma ... 
 
Trevlig helg!

Maria

Du spelar bra, men jag tror att de som känner dig väl ändå märker när saker inte är på topp.



2012-06-30, 17:05:50 URL: http://underthewall.blogg.se



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!