Rättegången..

2012-06-12, 11:01:01 / Kategori: Nutid!
ja förra veckan var det dags. Tingsrätten i vänersborg. jag hade madde med mig som stöd och även min mamma som skulle vittna..
var små orlolig hela tiden och när han kom ut ur salen fick jag en chock!!
Fy fan va fet han var ! de såg ut som han hade käkat antabus och druckit alkohol , tjock och knallröd i ansiktet ..såg nästan ut som han samlat på sig 5 liter vätska i bara ansiktet.. bagen va tjock och såg ut som han gått över tiden i 3 månader.. :/ känslan jag fick var grym.. gick därifrån rakryggad och kände att synden straffar sig..
han va påverkad och kunde inte direkt gå rakt , kanske var de därför hans tjej höll honom :P
hur som helst , rättegången höll på i 1.5 timmar innan dommaren beslutade sig för att det inte gick att fortsätta pga att han var påverkad och de gick inte att föra ett vettigt samtal ..:) Yeey...
mått ganska kast de sista över att jag faktiskt behövde se grisen !
Han får mig att må skit , de räcker å se honom !
och de svinet har jag varit med ! ? ! - helt overkligt.. VIlket misstag !!
men situationen har fått mig stark!
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Kommit in på frisörskolan också .. wiiihoooo.... nu återstår bara bekräftelse från banken ;)
håll tummar å tår

Maria

håller alla tummar och tår jag har



2012-06-12, 12:24:46 URL: http://underthewall.tumblr.com

Marie

Förstår att det känns som en liten revansch! Härligt!



2012-07-24, 14:56:55 URL: http://saffeochjag.blogg.se



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!