:(

2012-05-13, 20:20:13 / Kategori: Nutid!
nu var det grymt längesen jag bloggade . tiden har inte funnits .
jobbat som en tok och har precis bytt arbete. känns rätt okej . bra arbetstider..
rättegången närmar sig med storm steg och jag får ångest så fort jag tänker på det !
7 juni -usche . då är det precis ett år sedan han och hans flickvän + vän kom körandes i riv fart på lextorpsvägen . jag var på väg till en vän och medans jag hoppade in i min väns bil vände dom och körde . ringde mamma och försökte be henne gå in och stänga altandörren . till slut hörde jag henne då hon råkat sätta på telefonen . ett jävla liv . glas kross hördes och en massa skrik . bad min vän att vända och köra tillbaka. på parkeringen hör jag min mamma som skriker av rädsla och fönster rutor som krossas. mamma kommer gråtande och mitt X är kvar i huset och sabboterar allt ! precis allt!!! vi inväntar dom och ringer polisen 10 gånger. tillslut kommer Xet upp och är totalt drogpåverkad ! han försöker ge sig på mig och har mord i blicken . hade inte mamma och min vän varit där hade han dödat mig bokstavligt!
fy fan vad jag hatar honom



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!