Ibland så bara är man

2011-08-16, 11:06:52 / Kategori: Livet jag levt!
ibland försöker jag inbilla mig själv om vilken bra dag de är och kommer bli. men de gör jag nog för att hålla mig ovanför ytan. visst finns det otroligt undebara dagar och jag har inte mått så här bra på länge samtidigt som jag mår skit.. Alla jäkla samtal från myndigheter alla telefonsamtal till försäkringsbolag för att idioten saboterat!! jag har varit med en genomsnäll kille i 5 år som sedan vände och blev hemsk. men som många säger -jag skulle lämna honom vid första slaget. och de sa jag också innan jag var med honom .men så säjer bara dom som inte levt ihop med en Kvinnomisshandlare. de som har satt sig mest är alla kränkningar. från att ha varit en tjej med enormt bra självförtroende till att ha blivit en tjej utan. de kan gå snabbt - jävligt snabbt! och de gjorde de för mig.han var Helt genomsnäll och hade alltid middagen färdig när jag kom hem , han sa alltid fina komplimanger och man levde lixom som på moln..men sen .. de började i fyllan , han fick snefylla på snefylla och givetvis kom han som en mus dagen efter och bad så hemskt mycket om ursäkt och att det aldrig skulle hända igen ..kanske redan då borde varningsklockorna börjat ringa , men jag var ju kär ... snefyllan bestod oftast av kränkningar i alla dess former. något han kom underfunn med var att jag var väldigt rädd när han mådde dåligt och de hände att han skar sig , men detta hände till en början bara på fyllan. jag glömmer aldrig den lördagen han kasta ut mig från min egen lägenhet . men så kom söndagen och han bad om ursäkt . dum som jag var och kanske inte visste bättre så godtog jag även denna ursäkt.






KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!