Förvirrad !!!!

2011-11-16, 19:33:15 / Kategori: Nutid!


blir galen på att det jag säjer inte spelar någon roll , för jämt står det ord mot ord !
han vet ju hur det fungerar med poliser han vet hur man kan säja för att slippa undan , han vet att jag ger mig när han går förlångt för att jag inte orkar ! Han vet hur han ska göra för att få mig att tro att jag är knäpp.
Och att rättsystemet är som det är hjälper mig inte ett dugg! jag känner mig så fruktansvärt överkörd , jag känner mig övergiven . precis som om allt var mitt fel .
han har precis samma mönster som när vi var tillsammans .
För han vänder precis allting emot mig för att jag ska känna som jag gör.
först är han gudomligt snäll , för att jag ska ge med mig för att sedan bli den där riktiga psykopaten som får mig att bli boven i hela situationen ! Nu har han dessutom kommit på att jag spelar in honom i våra samtal så man får inte ut ett vättigt jävla ord från honom!
Jag ringde honom  i dag då min pappa trackaserat mig under natten för att mitt ex då skulle ha ringt min pappa och sagt att jag skulle ha slagit sönder hela hans bil och att jag å min mamma skulle råka illa ut . Eftersom jag inte litar på min pappa ringde jag upp mitt ex , och idiotenn kör på och får mig att tro att han har rätt. Han gör mig till en psykopat ! han lyckas verkligen ta min energi , han lyckas få mig att må skit , han får mig att känna mig mindre värld , samtidigt som han får mig att känna mig mindre trovärdig än honom , fråga mig inte varför ? jag vet ju hur han fungerar !
och den där jävla Idioten på länsförsäkringar tyckte mer eller mindre att jag får skylla mig själv eftersom jag levt med honom och vetat vad han var vär person . -tack snälla du ! du fick mig att må ännu bättre !!
jag blir så förbannat trött på sånna människor som tror sig vara någon jävla magister som tror att jag velat leva ett liv med mitt ex ! -Du kränker mig ! och de ska länsförsäkringar få äta upp , problemet är att så fort jag tror att jag gör något bra så vänds det bara emot mig !!!
sen har jag haft lite funderingar , jag har spenderat 5 år i mitt liv åt en fucking jävla idiot till karl!
men om man skulle begå mord skulle de innebära att man skulle få livstid om man har otur , och idag är livstid 10 år ,och om man sköter sig så kommer man ut efter 7.. ni undrar kanske vad jag vill säja med de ? - Jag hade hellre suttit inne än att få förstöra 5 år till av mitt liv !



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!