de här är inte riktigt klokt!

2011-11-21, 11:07:16 / Kategori: Nutid!
i morse vakna jag på bra humör , men efter dina sms så kan jag inte bli annat än irriterad , du är så grymt genomskinlig!
man genomskådar dig ganska lätt!
efter en tid så lär man känna dig och vet vad du går för .
du talar emot dig själv hela tiden .
fast när du pratar om dig själv är de helt okej men så fort du kommer in på andra så låter de något annat...
funderar på varför i hela friden du använder dig av nervärderande ord?
så som löjlig , och när du tror dig idiotförklara mig med -du menar på fullaste allvar. !
du lyckas inte!
tänk 2 gånger till , så kanske du förstår varför jag inte kan säja någon tid och dag !
och du påstår att jag spelar upptagen , -jag e upptagen , jag behöver inte spela!
kan inte i ord beskriva kännslan jag har!
när jag var tillsammans med mitt X så gjorde jag så mkt fel enligt dig , du kunde inte förstå hur jag kunde gå tillbaka , du kunde inte förstå¨hur jag kunde vara med honom ,
du förstod inte ett skit!
men när du påstår dig vara i en likvärdig situation , och ber om råd , ger jag dig mer än gärna råd
- och poängterar , hade jag kunnat göra om situationen hade jag gjort så här .
men de man får tillbaka är att jag inte förstår ett jävla skit!!!
Men att du tvinga mig att välja , att du sa till mig att är du med honom e inte jag din vän , är de OK??
Jag gör mina val och du gör dina! ibland kanske inte valen är de rätta , men man väjer efter vad som känns bäst för stunden.
de gör ont att vi inte e vänner!
Tänk förhelvete!

Maria

Men jisses, arga sms ? Call me later babe.



2011-11-21, 12:02:56 URL: http://melanye.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!