Din subba!!!!

2011-09-04, 20:23:00 / Kategori: Nutid!
jag blir bara så jävla trött på människor..
vi var nämligen ute en sväng på krogen igår ..
å visst fan träffar man på skumma människor men jag stötte på mitt ex föredetta flickvän som han har sin dotter tillsammans med..
hennes bästa kompis var ju oxå givetvis där , och hon kom givetvis fram till mig för att berätta hur jävla dåligt jag borde må efter de här med mitt ex och mitt ex dotter , hon gjorde antydan till att jag borde ha dåligt samvete och att de hela var mitt fel och i just de ögonblicket slog de slint ,
jag orkar verkligen inte ta mer skit , för så jävla mycket jag gjort för hans och hennes dotter blev jag så grymt arg och gav henne en redig höger .
i just de ögonblicket visste jag inte vad jag gjorde men jag visste att jag inte tänkte stå där och tryckas ner igen utan jag tog ut min aggrtion på henne ..
och idag , dagen efter kan jag känna att de kanske var fel ,
men å andra sidan mår jag sämre av psykisk misshandel än fysisk. så trots att jag har grymt ont i mitt hår och halva håret åkte av och min arm är åt helvete så känns de ändå bra...







KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!