Uppdatering :)

2012-02-06, 17:22:55 / Kategori: Nutid!
har flyttat nu och de är därför det varit dåligt med uppdateringar. jag trivs som fisken i vattnet och har mått riktigt bra . det går inte i ord att beskriva hur bra jag mår. :)
ingenting känns jobbigt , allt flyter på . har för övrigt kommit i hyfsad ordning i nya lyan :) Hyllor är uppe och allt står på sin plats. känns underbart.
om en vecka åker jag dessutom till Thailand . hotellet är bokat och de blir ett grymt fint hotell , bodde där för några år sedan. de ska verkligen bli -UNDERBART!

jag har dessutom fått reda på att Exet flyttat till uddevalla och de känns ännu bättre , jag själv tycker dock att han kunnat flytta till hawaii och levt sitt liv där , men jag är Riktigt nöjd ! :)

har varit sjukskriven en vecka nu jag råkade skära mig när jag diska -en olyckshändelse ! så nu längtar jag till jobbet ! och imorrn kär jag ! -yeeey!

















nu till de dåliga , men känner bara att jag måste få skriva av mig !
Mamma fyller 50 den dagen vi åker till thaialnd och jag berättade detta för henne , hon blev givetvis jätte ledsen och grät , vilket jag förstår men min samvete gör att jag vacklar i de jag vill !
hon har ju ändå inte planerat något på just den dagen , och när jag frågade henne när mormor å co kommer så visste hon inte . jag sa att vi kunde fira henne dagen innan , men hon vart jätte vrång och de gick inte alls :( -rätt eller fel? och jag vet att pappa bokade resan just denna dagen för att jag skulle "missa" hennes fördelsedag .. hur hade ni gjort? jag mår skit i just detta och speciellt när jag gör mamma så ledsen :S
HJÄLP!


Maria

Åk till Thailand. Du förtjänar att få vila ut. Det är klart att din mamma blir lite ledsen och det har hon all rätt att vara. Men hon är vuxen och du är vuxen och du har lika mycket rätt att åka till Thailand på hennes födelsedag som hon har rätt att bli ledsen. Köp något fint till henne och fira henne efter att du kommit hem. Du vet att din pappa är som han är, men ta det för vad det är och NJUT av din semester ! KRAM <3



2012-02-06, 22:07:01 URL: http://hemlig

sandra

åk med dig stumpan.

men förstår ditt dilemma :( jobbigt läge, men hon kommer förstå :)



fint du har fått det :)



2012-02-07, 17:16:31



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!