Glad :)

2011-08-31, 22:41:48 / Kategori: Nutid!
idag har varit en bra dag! riktigt bra!
jag har mått toppen , kanske för att det varit massa trubbel som börjat ordna upp sig ,
de har gör så ont i mig att se min mamma må så dåligt pga min pappa.
men idag har hon varit på glatt humör :)
ibland slår mig tanken varför jag gått i samma fotspår som min mamma ,
jag vet ju hur de är att leva med en som missbrukar och likt förbannat dras jag till dom..
kanske för att jag vet hur jag ska bete mig i deras sällskap ,
kanske för att jag inte vet bättre , eller också att jag känner mig behövd ?
fan va sjukt de låter ..
men jag är grymt gald att jag kommit ifrån honom nu .
mitt liv har verkligen förändrats helt!! jag tror mer på mig själv ,
jag vet vad jag vill och gör inget som jag inte skulle vilja göra. jag känner mig fri.
helt obeskrivligt..:)
tänk så många kvinnor som lever med män som misshandlar dom i någon form.
för mig tog den psykiska misshandeln värst ,
orden sätter sig som djupa sår som alltid kommer finnas kvar på något sätt.
jag kommer aldrig glömma hur jag dragits med in i medberoendet och kommer alltid få tacklas med det!
men med tiden suddas det sakta ut.

Ett leende betyder inte alltid att du är glad, utan
att du är stark nog att le även när det gör ont




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!