Kvinnojouren

2011-08-22, 14:05:00 / Kategori: Nutid!
ja idag har jag varit där . det var välbehövligt. längesen jag var där och prata av mig nu. i början gick jag ju dit 1 ggr i veckan . vi prata om hur allt gick och hur läget var. jag sa då att jag börjar må lite sämre igen men vet egentligen inte varför. de är liksom en skum känsla , man mår bra fast man ändå mår dåligt. men som sagt , de var lätt att hamna i en liten svacka innan man reser sig upp igen . för de 'är nu allt börjar lägga sig. igår kväll hade jag en sådan fruktansvärd ångest , jag kände mig spyfärdig .. kanske alla tankar om allt och inget ..:( de är så blandade känslor , tänker ofta på att jag inte är värld att ha de bra. samtidigt som jag visst är det. men jag står hela tiden och bollas mellan olika saker.. de är svårt. jag mår bättre nu när jag fått prata av mig en skvätt.. Tänk på den stackars tjejen han är med nu . skulle vilja ta henne där ifrån , men de spelar ju ingen roll vad folk säger , de vet ju jag . alla varna mig , men inte ens när han högg en kniv i magen på sig själv när jag gjorde slut fick mig att vakna , lr så gjorde jag det men inte våga. hur skulle jag kunna leva med ett sådant dåligt samvete om att en människa tog livet av sig för att jag gjorde slut . de visste han ju och han spann mer än gärna på de. de var ju de jag hela tiden var rädd för. tänk att sådana situationer finns med så länge..jag ska ialf ägna en tanke åt hans nya tjej som ännu inte kommit på vem han är .. jag lider med henne , men å andra sidan är jag glad att han träffa henne för nu lägger han inte längre ner all sin energi på mig..








KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!