Nu e de dax

2011-08-30, 14:13:38 / Kategori: Nutid!
att blogga lite ... har haft en helg med mycket jobb och tråkigheter.. men de orkar jag inte skriva något om. skriver istället hur jävla arg jag e på min pappa , har hänt så mycket saker under så lång tid , han umgicks ju med mitt ex fast han visste vad han gjort , men de var väll kanske i brist på annat . jag kan inte förstå hur han kan sitta och skåla med Mitt ex.. och säja massa saker till honom som jag sagt i förtroende till min far..??? hur som helst så är min pappa av den där typen som alltid vet allt och ska vara bäst . Han kan aldrig och har aldrig haft glädje åt det jag har utan hånar mig istället.. och han lurar mig gång på gång , jag förstår inte ! jag har verkligen inget som helst förtroende för honom!!!! så i helgen sa jag upp kontakten med honom och bad honom ordagrant dra så långt åt helvete det bara går!! jag har dåligt samveta över detta men känner ändå att de var de enda rätta för att jag ska må bra , då han ringer mig mitt i nätterna oavsett tid på dygnet och pratar massa skit och skriker å gapar...



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!