visste inte ....

2011-08-17, 15:16:32 / Kategori: Livet jag levt!
allt blir inte som man har tänkt sig. inte visste jag för 5 år sedan att jag skulle tillbringa 5 år av mitt liv på en Kille som han. hur som helst så godtog jag alltid hans ursäkter , redan där började jag skalas av som människa. tiden gick och sen hände de igen och igen och igen.. minns så väl hur han alltid kritiserade mina vänner , och hur han fick mig att tro på honom -hon/ han är inte bra för dig, det måste du väll inse, sa han jämt. men hur han fick mig att tro på det vet jag inte , kanske för att han var manipulativ och att jag inte förstod de då utan nu , men vad hjälper det att vara efter klok?? Vänner kom och vänner försvann , dom tröttna väll. jag förstod inte varför men de hade jag också gjort, Han (vi kallar han för sven) ,Sven skulle ju vara med jämt . kanske för att han skulle veta så att inget pratades bakom hans rygg . för när jag varit i skolan frågade han jämt om vad för skit det snackas om honom.. jag svarade alltid att folk har bättre saker för sig än att prata om dej , men han nöjde sig aldrig med dom svaren han fick . Så var det med allt. frågade han en sak och jag svarade så var de fel och ifrågasatte jag då honom och vad han ville höra så var de fel. Han var aldrig nöjd. jag vet inte hur många kvällar som blev till nätter som blev till mornar för att han aldrig var nöjd med mina svar. Han kunde stå och stirra på mig tills jag gav honom rätt svar . Hon kom tillslut på att göra detta när jag var trött och skulle upp för att jobba , kanske för att jag gav mig för lätt och han visste att jag inte kunde gå .. på tal om att Gå min väg , när jag kände mig trängd vilket jag oftast gjorde i sådana här situationer ville jag ofta gå min väg , kanske till en vän , men oftast till min mamma. oftast fick jag inte gå . han mota mig eller höll fast mig eller också så blev han destruktiv vilket han fjorde för att få mig att stanna... så jag var tvungen att vara kvar oavsett . dom gångerna jag flydde var oftast när jag var ute med hunden . men tillslut kom han på de också. då tog jag till telefonen och ringde någon vän som visste min situation eller också min mamma. men de kom han också på och då bröt han istället av min telefon eller tog ur mitt simkort.....



Lilla jag

Minns det så väl...Kämpa på, skriv av dig och du ska veta; Jag finns här nu som jag fanns då...



2011-08-17, 22:15:34



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!