en helt vanlig dag

2011-12-01, 21:43:16 / Kategori: Nutid!
får fundera på bokstaven C ett tag till . Någon som kanske har nått förslag??

haft en ledig dag . Soov länge fr att sedan ta tag i alla måsten .
fick äntligen tag i en tvätt tid och har tvättat under hela dagen , blev en kort sväng till överby för att sedan hälsa på mamma , hon har nämligen fått en ny lokal och ska flytta sin affär in till centrum.. så jag var ju bara tvungen att säja grattis :)
sen på började jag min städning med en break mitt i och då tog jag en tur till stallet , tänkte ha ridit idag , men de blev inte så , gjorde nått med ryggen och har så in i hel*ete ont!!! aajjjj !
väl hemma tog jag tag i mina städ ryck och fortsatte med städet.
var duktig i dag , lagade käk -spagetti och köttförsås ...mumma...
tvättat hela kvällen för tvätthögen var enorm !!

mamma kom sedan förbi på en kaffe och vi satt å små prata lite skit..
nu ska jag ta en tur med Azzi för att sedan bädda rent sängen ..

Natti



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!