KÄNNSLA

2011-12-06, 21:58:20 / Kategori: Nutid!


blir tokig av kännslan att livet inte är som jag vill att det ska vara..
jag hatar att inte kunna vara trygg.
jag blir så ledsen av allt skit som jämt dyker upp..
om jag skulle få göra något annorlunda så skulle jag vara långt bort , där ingen nådde mig och där ingen behövde bry sig och inte be mig om mina tankar och funderingar .
Polisen ringde igår och nu börjar alla utredningar ang mitt X men jag vet inte om jag orkar.. allt har bara gått emot mig nu! och kvinnofridskränkningen har lagts ner i brist på bevisning ... men att han misshandla mig framför 2 av hans vänner är tydligen inte tillräckligt..så nu är de bara hoten , överträdelserna av besöksförbudet och hemfridsbrott..
Men allt har ju vänts emot mig och blivit till hans fördel . och jag orkar inte.. jag vill inte ..

Jag vill bara gå vidare och leva mitt liv utan hans trakasserier och alla dessa jävla punkteringar!!
jag vill kunna känna mig trygg när jag är ute på kvällarna , jag vill inte behöva se mig omkring efter bilar som  skulle kunna köra på mig.. jag vill inte behöva se mig om i trappuppgången innan jag går upp ifall han sitter och väntar.. och blir han av någon förmodan inte dömd så kommer jag få de 10 ggr värre... å de är inte värt det !!
har till fredag på mig att bestämma ..

sen stör de mig något fruktansvärt att Jimmy dött i helgen ..
jag minns glädjen när mamma berättade att han var död...
Men de var ju fel Kille !!!!
de borde varit han!!!
ni vet VEM

sandra jonsson

Ja vet darling, jag vet :(



2011-12-07, 07:07:56 URL: http://sandraandreajonsson.bloggplatsen.se



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!