Han borde skjutas!

2011-11-13, 22:20:55 / Kategori: Nutid!
helgen har varit turbulet , med mycket festande .. skulle väll igentigen inte ha druckit men de blev så ändå , haft en trevlig helg samtidigt som den varit mindre trevlig. men det är inget att gräva ner sig för !
När jag va påväg hem och kolla ite mer åt höger än vanligt såg jag en puketbuss och mitt ex bil , vet inte om jag ska skratta eller gråta , men just för stunden blev jag mest glad, äntligen var min första tanke! Då han satt i bilen och har då inget körkort och det defenetivt inte är första gången han åker på olovlig körning och drograttfylla , fanns hoppet om att det denna gången kanske borde ta bilden ifrån honom ialf. -men icke ! Polisen skrev någon papperslapp och åkte från platsen och lika så mitt ex :( jag var bara tvungen att åka ett extra varv , enbart för att se om dom tog med honom in . Tyvärr inte denna gången heller . Jävla fucking rättsystem!
hade jag varit snut vilket jag nog inte klarat av med tanke på dessa förbannat mesiga lagar så hade jag ialf tagit honom till en plats och gjort mig av med honom utan att någon fick veta .. han är ju ett förbannat socfall som enbart är till besvär för detta samhälle!
Skjut honom istället , de skulle bli ett problem mindre !



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!