Riktiga vänner.!

2011-11-15, 12:47:06 / Kategori: Nutid!
suttit och funderat ett par dagar nu på vilka som egentligen är mina vänner.
vilka krav jag har på dom och hur jag själv är som en vän .
vissa vänner finns verkligen där , medans andra bara försvinner när det blir motgångar. och kanske är det så man märker vika som är ens vänner , för motgångar prövar dom.
folk kan tycka och tänka , men aldrig ändra på mig , jag är den jag är , och jag kan inte förändra mig bara bättra mig.
får nog fundera ett tag till på mina såkallade vänner :S behöver jag dom? behöver jag lögner? behöver jag falskhet? behöver jag omtänksamhet när dom vill? behöver jag deras stöd som kommer och går beroende på deras situation?
jag e så trött på vänner som hör av sig när de passar dom och när de är nått dom vill och tycker !
har inte bestämt mig ännu om dom e värt att prata med om  saken? så jag får helt enkelt fundera ett tag till , eller också bara skita i de å leva i situationen , men sluta störa mig för de gör mig galen , att fundera kring varför ??

Lilla jag

Det sägs ju att man ska behandla andra som man själv vill bli behandlad.... men ibland kanske man inte orkar vara som man kanske borde pga egna omständigheter....så det är en svår situation där många faktorer spelar roll... Men riktiga vänner förstår sådant och finns alltid kvar när man behöver dom,,,, en riktig vän är en person som vet allt om dig och ändå tycker om dig för du är du. Sanningen är det enda rätta språket!



2011-11-15, 13:51:44

sandra jonsson

kommer iaf alltid finnas här<3



2011-11-15, 19:27:15

Johanna W

<3<3<3, behöver jag säga mer.....



2011-11-18, 15:37:53



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!