Lika eller olika?

2011-11-21, 23:43:12 / Kategori: Nutid!
jag vacklar fram och tillbaka , ena stunden e jag arg och nu ledsen .
ledsen över de som hänt ! jag kan inte göra något ogjort , och kan inte ändra på din känsla!
men oavsett hur fel de var av mig tycker jag inte om de du sa till mig !
när jag tänker tillbaka , känner jag i gen vissa saker .
kanske är de så här de ska va , vi är helt enkelt för olika samtidigt som vi e för lika!
jag vill kunna ringa dig , jag vill veta hur du mår , igentligen vill jag reda ut de ..
jag e helt enkelt ledsen för att jag förlorat dig som vän och att jag fick dig att känna som du gör samtidigt som jag e arg och besviken på de saker du sagt om mig och till mig!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!