Måndag igen

2011-10-10, 21:52:53 / Kategori: Nutid!
vilket innebär måndagsgruppen :) vi fick måla våran rädsla på papper med färger. och när jag väl fick rädslan på pappret kunde jag ta på det!
jag är oerhört rädd för mörker och det finns en anledning till det precis som det finns en anledning till att jag är enormt rädd för knivar och blod!
det är han som fått mig rädd för mörker! som barn var jag aldrig rädd för mörker!
allt hände på nätterna , alla våra bråk som urarta sig! han visste ju att jag inte kunde ringa någon mitt i natten om inte polisen . polisen ville man knappast ha till sig ,för hur det än låg till så försvara jag den jäveln i alla situationer !
jag kunde försvara honom när grannarna vaknat av ett krasch och säja att jag gått i sömnen . hur dumt det än lät så försvara jag honom i alla lägen hur ialla det än var! han hade nog kunnat få mig till att göra det mesta för honom och det skrämmer mig , mitt liv låg lixom i hans händer , han kunde få mig till nästintill allt ....

hur som helst, anledningen till att jag är rädd för mörker är därför han alltid gjorde mig illa på nätterna , då hade han hela natten på sig att intala mig att han gjorde som han gjorde för att jag gjorde så . eller så lät det - hade du inte gjort så ,hade inte jag behövt göra dig illa. Knivar är jag rädd för däför att han alltid skar sig när han märkte att jag inte gjorde som han sa , han visste så väl att tog han fram kniven och jag hörde det klirrande ljudet ifrån köket så blev jag till mig och han visste ju att han hade makt över mig vid dessa tillfällen..
Men de här får ni veta i ett annat inlägg , för som ni säkert förstått så har de hänt mer än en gång !





KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!