okej?

2011-10-31, 13:16:44 / Kategori: Nutid!
jag kan bli så grymt arg på mig själv. hur jag bara lägger allt på hyllan och de som var är helt okej..
hur jag accepterar hur andra människor leker med mig.
att jag inte säger ifrån när jag tycker saker är fel.
de där lilla som jag igentligen inte vill men gör ändå bara för att han/hon skall vara nöjd , men i själva verket så skälper jag min lilla självkännsla.
de som gör mig mest irriterad kan vara om jag igentligen tycker något är fel och vill säja till personen i fråga så gör jag det inte utan kommer i efterhand på att jag borde sagt si och så , men då är det redan försent att ta upp de!

problemet finns fast igentligen är det inte något problem för någon annan än mig själv!

Maria

Men det är något du kan jobba på! Och du kan bli precis en sån människa som du vill vara. :)



2011-11-01, 20:53:30 URL: http://melanye.blogg.se/

Lilla jag

Kämpa på, tro på dig själv, du kan, du vågar! Ställ dig upp och säg vad du tycker. Ingen kan ta ifrån dig rätten till dina känslor eller tankar! Blir du behandlad illa, säg ifrån för det ska du inte acceptera. Kram



2011-11-01, 23:34:46



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!