ramsvik

2011-10-31, 12:14:13 / Kategori: Livet jag levt!
ja de var väll egentligen där han misshandla mig fysiskt första gången.
vi skulle fira midsommar med ett par vänner , vi hade hyrt varsinn stuga.
de började när vi kom fram. Han blev sur över att jag var trött efter att ha jobbat natt..
jag la mig för att sova och där var det igång.
vi sågs inte förrän själva midsommaraftonen. stämmningen var inte så bra men blev bättre efter att jag bett om ursäkt över att jag var så trött.
Han hade ju med sig sin dotter , så vi gjorde allt som man brukar göra innan själva middagen, vi plockade blommor och gjorde krans , var och handlade . Vi hade bestämt sedan innan att vi inte skulle dricka , eller han hade lovat att han inte skulle dricka för att slippa hans misstag .
men det höll inte speciellt länge . han och hans vän som också var på ramsvik hade varit på systemet och "gömt" drickan i Olssons kylskåp..
vi dansade runt midsommarstången och åt gott. dom har en resturang som givetvis serverat sprit .
och självklart lät det - jag sa bara ta 2 st. men i själva verket var det bara en lögn .
han blev fullare och fullare och sen drog han. han lämnade mig med sin dotter medans han var ute och roa sig med sin pappa. han skulle bara vara borta i 1 timma. efter 4 timmar ringde jag honom och sa att jag minsann inte tänkte sitta branvakt medan han var ute och roade sig. vilket jag inte borde sakt!
jag kände hans vibbar i telefonen och gick bort till våra vänners stuga. dit kom han i full kareta och slog sönder försterrutan , höll en kniv och skulle ha tag på mig. han hoppade först på sin vän för att sedan ta tag i mig.
jag fick chansen att springa , men hann inte så långt innan han fick tag på mig och putta om kull mig för att sedan slå och sparka på mig, det var mitt i natten och jag var helt förtvivlad vilket resulterade i att grannar kom ut och frågade vad vi höll på med , han sa till mig att resa på mig och förklarade för grannarna att jag var så full och inte kunde stå på benen . dom gick in och han tog med mig till parkeringen där det fortsatte innan polisen kom!
han sprang givetvis ifrån platsen och kom efter en stund och låsades som ingenting , och sa
- men snälla älskling , det har blivit ett missförståd, jag älskar ju dig!
och jag "förlät honom" vi gick och la oss och han vaknade med en så kallad "ågren" och sa att jag inte borde berätta det här för någon , det var spriten som gjorde så jag blev sån..
jag lyssnade givetvis .



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!