Jag är inte Han! och Han är inte Jag!

2011-09-13, 13:39:13 / Kategori: Nutid!
ibland blir jag så trött , trött på hur människor orkar hålla på!
hur dom orkar prata massa skit.
till alla er som tycker och tänker om min pappa , - jag vet redan , ni behöver inte påminna mig om hur jävla äcklig han är , för det får mig bara att må ännu sämre!!!
de som gör mig mest besviken är att de är jag som får ta hans skit ,
varför kommer alla till mig och berättar vilket svin han är och ditt och datt?
jag är inte han! och han  är inte mig!
folk kan inte förstå hur jag känner och varför jag inte vill höra på sån skit .
inte ens förstå när jag ber dom att säga det till honom och inte till mig!
hur svårt kan det vara?
jag vet att jag e hans dotter men va fan , ska jag behöva ta hans skit??
kanske försöker dom övertyga mig om hur han är ?
- men jag vet redan !
fast skillnaden är att jag inte orkar lägga min energi på det! jag blir igentligen jätte ledsen när min egen pappa är så jävla elak emot mig ,
men skulle jag lägga ner min energi på sånt som får mig att må dåligt skulle jag aldrig må bra!!!
det är skillnad på att vara glad och Glad .
jag är oftast glad just för att jag inte orkar gå runt å vara grinig men i själva verket mår jag inte så jätte bra inombords .
men de visar jag sällan!
och när jag visar det är det till dom människorna som betyder mest , dom som förstår mig bäst!
dom som jag inte behöver ursäkta mig för bara för att jag inte e glad..
tänk dig själv och ha levt i ett förhållande där HAN jämt frågar om du e sur , minst sagt 6 ggr om dagen ,
du blir bra på att vara "glad" tillslut .
för när man är ledsen eller inte mår bra blir du bara ifrågasätt ,och de får dig inte heller att må bra !



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!