energi

2012-04-11, 08:12:20 / Kategori: Nutid!

livet flyter på . jag står i ständig beslutsångest och funderar jämt på om valen jag gör är rätt..
att jag mår dåligt av denna beslutsångest är inget att sticka under stolen med.
igentligen gör jag val som kanske inte alltid är så genom tänkta..
har sagt upp mig och jag funderar ständigt på om det faktiskt är rätt ..
men hur de än är så försöker jag tänka på att det var de valet jag gjorde då och det var så jag kände just då.
hästen får mig också att få dåligt samvete , har inte lagt ner varken tid eller energi i honom...
lägenheten har jag sagt upp och vet inte om jag gjort rätt eller fel där heller...

jag behöver energi , orkar inte ta tag i något , disken växer och lika så tvätt högen .
dammsugaren står fortfarande på sin plats i väntan på att bli använd..

påsken har varit här och jag känner väll att påskfirandet inte har varit som förr...

men i övrigt mår jag bra . eller helt okej..


Johanna

Tragiskt att du mår som du gör. Kan tyvärr inte hjälpa dig (tror jag) men kan där emot stötta dig vilket jag försöker med. Dina val är dina val och alla gånger kanske det inte känns som man gjort rätt val men i stunden så var det rätt och det ska du går på. Det kommer säkert att gynna dig framöver!



Love you



2012-04-12, 11:06:08



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!