BE till gud!

2012-01-16, 14:46:13 / Kategori: Nutid!
i helgen har det varit jobb som stått på schemat , har inte hunnit med så mkt annat . det har förövrigt snurrat en del tankar de sista , tankar kring alla händelser kring mitt X , de gör mig frustrerad.
jag har funderat över hela livssituationen jag levde med honom.
jag känner att jag blivit grymt stark nu. om man jämför nu och då .
jag tycker om den där egentiden och njuter för mig själv! , jag behöver den!

en sak gör mig så frustrerad och arg att jag snart inte kan hejda mig!
Hans dotter ! jag lider med henne , tänka sig att båda hennes föräldrar måste vara något grymt oansvarliga !
jag kan inte förstå , förstå hur man som Mamma till sitt eget barn kan släppa iväg sin dotter till ett svin som honom!
hans beteende kommer ju prägla henne livet ut . ett tydligt exempel är ju jag !
"mamman" vi kallar henne för "S" och mitt X kallar vi för "J" .

S kan ju knappast ha någon förklaring att hon inte visste något , för jag har varnat . och med all denna information jag gett henne kan jag inte förståå! gör nått innan de är försent ? hur normalt är det att lämna sin dotter mitt i natten för att åka ut å göra brott? hur kan det vara möjligt att "J" låtit sin dotter se på när han misshandlat mig ?!?

jag minns vissa händelser så väl att de gör ont i mig ! som 6 åring skall man inte behöva gått igenom så mkt som hon gjort !

visst är de hennes pappa , men för fan ! , vakna , han är och kommer alltid vara en psykopat !
de var ju knappast jag som fick honom att misshandla mig lr allt annat som hänt !
även om han säkert får det att låta så ..

jag ber till gud att "S" vaknar snart ! för hur de än är så kommer han prägla henne i hennes val av killar , hennes umgänges kretsar m.m . och inte vill man väll att de ska gå åt de hållet som de gjort för mr "J"

tänka sig att de kan vara så lätt att skaffa barn ? hur är det möjligt?! man borde ju gå igenom en jäkla massa undersökningar för att ens kunna få tänka tanken !?!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!