....

2012-01-06, 20:46:06 / Kategori: Nutid!
nu var de grymt längesen .. :(
julen blev inte riktigt som jag tänkt mig . Ångest och jag gjorde saker som jag igentligen inte ville. Men det blev som de blev. det har varit en hel del samtal och besök hos polisen.
jag har nämligen blivit anmäld för en rad grejjer enligt mitt ex.. :) lite skrattretande .
de känns lite som om han har lagen i sina händer och gör sina ändringar i den.. eller också är han jävligt påläst för han tar sig ur det mesta! men efter 4 timmar på polisstationen så känner jag mig lite gladare. jag har då suttit i förhör och polisen som hade dessa förhör med mig tyckte samma som jag , -att detta är grymt skrattretande. Och hon berättade att de flesta vill åt honom men han kommer ur de mesta..! vilken frustration dom måste sitta med!
han har hållt sig lugn och jag har inte hört ett ljud vilken är så jävla skönt!
underbar känsla! jag älskar att vara för mig själv! jag älskar att göra det jag vill!
jag trivs nog himla bra med mig själv!
har dock varit en hel del jobb de sista vilket tär på mig. de känns inte riktigt som min livsstil går i hop med dessa jobbtider! och de suger! men så känner nog de flesta:)
bjuder på lite bilder



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!