Ge mig ENERGI!

2012-01-10, 12:05:25 / Kategori: Nutid!
idag blir de jobb , och jag är inte ett dugg motiverad ! :(
känner mig trött i kroppen . känner att energin har runnit ur mig !
de är så många måsten!
snart är de dags för flytt och jag har ångest över det! hur ska jag hinna??
jag har inte ens börjat packa ! orken finns inte !
tänk om de hade funnits någon på och av knapp! jag behöver energin , nuuuu!!!
jag är inte alls sugen på den här flytten!
allt är orättvist!

Jag hoppas att rättvisan snart infinner sig och att han får ett långt jävla straff!!!
jag hoppas att han flyttar så långt här ifrån så jag slipper känna oron inom mig!
oron över när han sätter igång !

För mig är de fortfarande overkligt hur man kan vara så enormt elak mot någon man delat en hel del år tillsammans med ??!? finner inga ord mer än att han är en -JÄVLA IDIOT!

Maria

Jag och Theodor kan komma och hjälpa dig packa någon dag ! <3



2012-01-10, 21:19:52 URL: http://melanye.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!