han mår inte bra ??!!

2012-01-07, 13:53:54 / Kategori: Nutid!
hur har man mage å sitta å säja att mitt X inte mår bra ?? efter allt han har gjort skulle de glädja mig lite och veta att han faktiskt mår dåligt ! han är värld att må skit efter allt! han mår kanske som han förtjänar!!
men att de han faktiskt gjort mot mig och min familj är inte tillräckligt för att vi ska må skit lr?? lr är de så att du kanske tycker att jag är mer normal än honom och inte borde ta åt mig?? eller hur tänkte du när du sa så till mig ??
och de rör mig inte längre ryggen om han faktiskt missbrukar för de är hans val och han behöver väll uppenbarligen dessa droger för att må "gott" . kanske är de så att den lilla substansen som finns i knark fattas hos just han.. haha , nä nu va jag stygg :D
skit samma ! jag e trött på att folk tar honom i försvar , varför??
vissa människor som missbrukar kan jag tycka synd om , men när dom skitit i sina chanser så är dom inte längre några att rädda.. rätt eller fel??
vissa människor hamnar i fel umgängeskretsar och har kanske svårt att stå emot .. Sånt är jävligt dumt men kanske har man då fastnat i skiten för att man inte kunde eller vågade säja Nej !- hjälp dom!
eller så har vi dom där som sitter hemma å skjuter i sig lite lösningar.. och när dom e tillräckligt uppåt så röker dom så dom blir neråt .. dom som tar droger för att deras liv går emot dom .
människor som inte förstår vad empati är , människor som rent ut sagt skiter i sin omgivning , människor som skiter i sina barn! ta erat jävla ansvar! eller är de kanske så att dom inte har något mellan tinningarna ?? de skulle vara enormt roligt att faktiskt kolla upp hur människor med missbruk igentligen tänker .. enligt mig tror jag inte dom tänker överhuvudtaget..
eeh . vilket gnälligt inlägg .. nu är jag förbannad så läs detta med en nypa salt!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!