Trötter

2012-01-13, 08:44:48 / Kategori: Nutid!
jag e trött , riktigt trött. orkar inte gå upp när klockan ringer utan snozar.
pizzakartongerna som åts ifrån i förrgår står fortfarande på bordet , och jag tittar på dom och bara går förbi!
vart tog min energi vägen?
får ångest när jag inte gör de som jag borde , listan är lång!
disken ligger och väntar på att bli diskad , och disk högen blir inte mindre precis .
ge mig sol , ge mig vår , för jag e trött på de här mörka!
de e mörkt när klockan ringer och mörkt när man slutar jobba ..
för övrigt så var jag å hälsa på bästa maria i går och hennes familj !
blev inte så mkt tid men vi ses i nästa vecka :))
ihelegn blir det jobb . de känns skönt , för även jobbet har blivit lite försakat . och i helgen har jag massor som jag verkligen SKA fixa ! :)
nu blir det en kaffe å morgon cigg , klockan är ju bara 8.45 vilket är rekord för denna veckan att vakna.

Maria

Tisdag tisdag tisdag tisdag <3<3<3



2012-01-13, 10:17:05 URL: http://melanye.blogg.se/

sandra jonsson

Men älskade du, varför bad du mig inte diska när jag var hos dig??

Å varför bad du mig inte ta med pizzakartongerna??

Jag hade tagit bort dom direkt <3



2012-01-13, 11:46:02



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!