kammaråklagaren

2012-03-09, 10:21:58 / Kategori: Nutid!






fick ett brev på posten från kammaråklagaren.
min första tanke var YES! men när jag öppnade posten och läste igenom rann hoppet ur mig.
de flesta saker är nedlagt och de 2 sakerna som det fanns bevis på kommer inte att tas upp i tingsrätten då han redan straffats för saker och de han gjort mot mig skulle då inte göra någon skillnad.
jag blev ledsen och sket i det. ringde dock kammaråklagaren i förrgår där dom gav mig en förklaring .
och förklaringen var att han redan har så mycket saker på sig så de han gjort mot mig skulle inte göra så han fick längre straff.
han hade mängder med saker som han är åtalad för och det skall upp i tingsrätten .
dom har alltså sållat bort de som ger mindre straff.
så de han förhoppningsvis kommer dömmas för är längre straff på och mer konkret då han inte kan neka brotten!.
-de känndes dock väldigt skönt , men de gör ont att han inte döms för de han gjort mot mig ! för mig är det mer än tillräckligt då jag ständigt gått och varit rädd.
jag har fått flytta 2 gånger och litar inte på någon! hur som helst tappa jag även förtroendet för rättsamhället !
hur kan han komma undan all skit han gör?
nästa steg är väll hans dom som han säkerligen skyller på en rad massa psykiska besvär och får vilkorligt !
jag kan inte i ord beskriva hur mycket jag hatar honom! hur glad jag är att jag kom där ifrån!
de är fruktansvärda bortkastade år ...
vart jag än är så plopppar han upp! folk som "skvallrar" för att vara snälla .
så fort jag ser en svart saab eller en gröön opel eller en guld färgad volvo får de mig att tänka på honom och hjärtat sitter i halsgropen .
är jag uta med hunden där de inte finns folk känner jag ofta att pulsen slår snabbare .
blir jag omkörd kollar jag ifall de är han som kör om .
för när de gäller honom kan allt hända. jag skulle inte förvånas om han skulle köra på mig och säja att de var en "olyckshändelse"



Här är Mannen som gör mig till Världens lyckligasate.
Underbara Robban <3


Anonym

Vilka fina bilder!!!!! Glad jag är för din skull<3



2012-03-09, 16:17:41 URL: http://stiniz.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!