Änglar finns dom ?

2011-08-18, 23:32:00 / Kategori: Livet jag levt!




blandade kännslor.. kan inte riktigt smälta detta ! hur som helst jag kom dit så kände jag harmoni . denna otroligt fina gårdsplan var som att komma till en annan värld. väl inne i hennes stuga satte jag mig och allt bara rann av mig..jag blev som fastklistrad i stolen och alla spänningar bara släppte. Hon , maria kom in och kuperade sin kortlek . la upp kort för kort för att sedan berätta vad allt betydde. hon berättade att jag var en person som människor tyckte om att vistas med , folk mår bra i mitt sällskap , jag sprider mycket glädje , sen sa hon att jag jobbade med människor , vilket jag gör. till nästa kort fråga hon om jag hade barn , nje svarade jag , men hon såg ialf en tös på 5-6 år som betydde väldigt mycket för mig och jag för henne . Hon sa även att jag skulle försöka träffa henne . och jag kom på vem de var ( mtt ex dotter ) 3 kortet sa att jag skulle sträcka på mig och inte blicka tillbaka på de som varit . jag skulle stäcka på mig och fortsätta dit jag var påväg. nästa kort var något som skulle kommade 3 nästkommande månaderna och detta var inget bra kort på peka hon . hon sa att jag kände mig ängslig , orolig och väldigt nere , och jag oroar mig faktiskt en hel del. sen fråga hon om jag var rädd för mörker. och det är jag , när jag är ensam ,( jag måste hela tiden kolla mig bakom ryggen för att Sven inte skall hitta mig.) där efter sa det sista kortet att inom 1-3 år har jag familj och träffat mig någon som verkligen är underbar. Jag kommer att bli starkare för vad dag , men innan de så skall de vara en stor rättegång... sen börja maria prata med andarna .. de första hon sa var att hon fick väldigt ont i halsen och att hon kände de som om någon tryckte mot hennes bröst. hon undrade då om jag hade svårt att säga ifrån, eller om de bara var så att jag blir kvävd av någon .. hon berättade att hon såg 2 personer . den första var en tjej i medelåldern som hade brunt halv långt hår . Hon vågade inte komma fram förrän jag accepterat detta och de gjorde jag , de visa sig vara en arbetskompis mamma , jag skulle hälsa så gott till henne. Sen kom Mattias fram. Maria började hoppa irummet och sa att han är en sprallig kille, en kille med missbrukar problem , vilket han hade. han skämdes , och jag förstod varför. han sa saker som ingen annan skulle veta och gav mig så tydliga täcken på att han var han så jag får rysningar... Trot eller ej . !! men Jag tror.. Nog för de . Jag kan verkligen rekomendera Maria www.sjattesinnet.se



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!