Hej hej!

2012-11-19, 13:36:19 / Kategori: Nutid!
Nu ger jag upp letandet efter en snygg bloggdesign och ett nytt bloggnamn och skriver här.. 
 
känt att jag måste få skriva av mig , står in för flera olika val... men igentligen vet jag inte varför jag vacklar.
igentligen vet jag inte heller hur jag vill ha de , just nu känns det som jag tappat greppet totalt om mig själv och inte har en aning om vilken väg jag går på utan känner mig helt jäkla vilsen .. 
kanske är normalt?  
Många säger att jag borde ta å fundera lite , men när jag väl funderar skapar de oro osså blir de ännu värre.. 
ska man kanske inte tänka så mkt och hoppas allt löser sig av sig själv? eeh vad vet jag.. 
känner en konstig kännsla , vill bara vända ut å in på mig just nu , å tömma mig på allt!!!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!