shiit

2012-04-28, 21:23:07 / Kategori: Nutid!
tiden går så fort , har ångest över att det drar sig mot sitt slut på mitt nuvarande arbete . känns tungt att lämna .
samtidigt som de känns skönt att faktisk börja de nya ..
alltid de här jävla vacklandet ! jag är trött på det nu !

bara 3 arbetspass kvar :,(


såg förresten mitt X nyss som fick mitt hjärta att vända sig ! fy fan va dåligt jag mår !
senast igår sa jag att de känns så gött att inte ha hört eller sett hoom på så länge , men nu igen !
skynda mig in med hunden och hoppades att han inte skulle se mig!
jag kan inte i ord beskriva min rädsla!
trodde dock inte han kunde få mig att må så här skit genom att bara se honom!
jag skulle önska att han flyttade långt långt bort från mig !
jag skulle kunna göra vad som helst bara jag visste att jag slapp se honom!

men snart är dagen inne då rättegången är och jag känner mig fruktansvärt vankelmodig då jag tror att om de dras upp så kommer han att ge sig på mig igen ! samtidigt som jag skulle jubla av lycka om han faktiskt fick ett straff så som fängelse och gärna ett av dom värsta :P

ha en trevlig helG!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!