Jag har ÅNGEST!

2012-06-03, 22:48:09 / Kategori: Nutid!
jag våndas !! jag har haft ångest hela helgen för att gå till jobbet i morrn .. jag mår skit .. känns inte alls kul de här.. jag orkar inte . blir så förbannad på mig själv . hur kunde jag hoppa in i något som jag trodde skulle bli så bra och som blev ett sånt helvete .. Mitt jobb har alltid varit det största i mitt liv . jag har alltid tyckt om att gå till jobbet . men nu känns de skit . hela min lediga helg har gått åt till ångest och oro. ingenting är bra just nu! jag vill tillbaka till N-kulla !!!! nuuuuu!!!
jag har iallafall bestämt att efter jag pratat med min förra chef och om jag inte får en chans att komma tillbaka kommer jag säga upp mig ! för så här dåligt som jag mår just nu är inte värt ! jag mår psykiskt dåligt ! jag kan inte ens njuta av en ledig dag förrän jag våndas över nästa arbetstillfälle !
jag är så jävla besviken över mig själv ! önska jag kunde gjort allt ogjort !
för övrigt mår jag ganska dåligt och känner en fruktansvärd oro över den kommande torsdagen då rättegången är inne ! ... jag vill inte se honom.. jag vill inte att han ska se mig . jag vill inte ha något med honom att göra !
hur mycket jag än försöker att se positivt på mitt liv och min livssituation så går de inte ! jag saknar ett jobb som kan ge mig glädje !



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!