Lång ledig !

2012-05-22, 12:46:24 / Kategori: Nutid!
har varit långledig och njutit av ledigheten . 7 juni kommer med stormsteg och mår inte speciellt bra över den jävla rättegången!!!
hur som helst så försöker jag fixa och trixa med annat för att faktiskt försöka förtränga.!
helgen har jag annars tillbringat med robban och hans barn . vi har tagit det ganska lugnt . blev en liten utgång på lördagen tillsammans med susanne och anna :) trevligt . vi tog en öl på olerys!
igår skulle vi ha träffats vi från kvinnojouren , men de blev inställt vilket var tråkigt. !
förhoppningsvis blir det en ny träff nästa måndag :)
ska snart åka iväg å jobba i morrn ska jag träffa bästa Johanna :)
Ha en bra eftermiddag!
Blir så grymt sugen på å grilla när jag kikade på gammla bilder :)

Anonym

Gulle dig <3 ska bli så gott att få träffa dig!



2012-05-22, 23:24:57 URL: http://stiniz.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!