Orättvist

2011-08-25, 12:39:00 / Kategori: Livet jag levt!
varje gång jag ser dig blir jag till en förstelnad klump , hjärtat klappar fortare och fortare ju närmare du kommer, jag skulle bara vilja i detta ögonblick göra mig helt osynlig..
för du får mig att må så dåligt varje gång!! ibland önskar jag att allt var mer rättvist.
-varför ska jag behöva bo med skyddad identitet och ständigt behöva titta mig bakom ryggen när det är du som gjort fel??
- varför skall jag behöva vara rädd när du är helt orädd?
jag skulle bara vilja slå dej , skrika åt dej göra allt för att få dig och må lika dåligt som du fått mig att må under alla dessa år.
Men när jag tänker den tanken så slår jag bort den lika fort , för de är inte värt min tid ,
de är inte värt att lägga ner min energi på dej !
Ibland önska jag att du bara kunde vakna upp ur din bubbla och inse hur många människor du gjort illa !!
och ha lite samvete , för hade jag varit du hade jag inte kunnat leva med de !!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!