Dödsstraff

2011-11-09, 11:47:55 / Kategori: Nutid!

känner mig ganska förirrad , vet ingenting.
 tänk att en sån skit sak kunde få mig i obalans.
blir så trött på mig själv, jag trodde inget kunde få mig i obalans när det gäller honom!
känner mig så grymt överkörd .
all den enrgi och tiden jag lagt på alla anmälningar hit och dit inte gynnar mig ett skit utan jag får bara tillbaka en massa anmälningar på mig.
Han vänder och vrider på allt och lyckas ta mig fan få rätt i precis allt .
hur i helvete kan en människa som kör drogpåverkad , utan körkort som blir tagen på bar gärning komma undan utan några större straff? hur kan en kvinnomisshandlare som krossar rutor och blir påkommen på bar gärning kunna vända det till att jag godkänt detta??
jag blir fan tokig!
Hela jävla samhället är uppbyggt på dubbelmoral!!
först ska jag anmäla varända överträdelse av besöksförbud han gjort och gör , men det händer ju för fan ingenting..
Ska han ta livet av mig innan dom gör något ?, vilket hade resulterat i att dom sitter på sitt jävla kontor och rullar tummarna och disskuterar vad dom kunde gjort bättre !! jävla skiit!!
stoppa upp bullen i röven och häll ut kaffet istället och jobba på för att förändra saker innan det är försent!
jag är så jävla upprörd!
de e ju för fan inte konstigt att samhället ser ut som det gör , man får inget gehör och när man ber om hjälp kommer dom med några ursäkter som - tyvärr står det ord mot ord och vi kan inget göra .
men att han är narkoman med ett brottsregister som blir till högar som fyller ett helt skrivbord gör inget?
hur tänker dom??
från och med nu är jag för dödsstraff!! han borde fanemejj plågas !


Marie

Jag har hört att man kollar på en ny lag angående trakasserier där man skall kunna lägga ihop och anmäla alla händelser som "en klump" i stället för som det är nu då de bara ser till varje enskild händelse.



Hoppas det blir verklighet snart så att du kan få nytta av det!



2011-11-09, 18:42:02 URL: http://saffeochjag.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!