dagbok

2011-10-27, 12:24:02 / Kategori: Livet jag levt!
satt och läste ur min gamla dagbok och inser att jag kommit himla långt!!


1/5 2011


Jag känner mig så himla tom.
-tom i hela mig.
förutom att du stulit så många år av mitt liv känner jag mig oduglig och äcklig!
Kommer jag nånsin att bli den jag var innan jag träff dig?
hur han under så många år skalat av mig. Jag som alltid varit en tjej med skinn på näsan och var självsäker och var trygg i mig själv..
Jag minns hur han kom till mig och var så gudomligt snäll och givmild , hur han sa dom där fina orden som fick mig att må bra.

efter en tid med förälskelse började han sakta bli mer svartsjuk .
han ville alltid bli bekräftad.
när han drack vad han som värst! jag minns så väl när han försökte strypa sig med en dusch slang.
När vi bråkat och jag la mig för att sova och han kom in i rummet med en kökskniv!
Han skar sig själv så att blodet rann och frågade mig om jag var nöjd nu.?
Han fick mig rädd.
rädd för mitt dåliga samvete.
om han skulle försvinna skulle jag inte kunna leva med mitt samveta om att jag inte borde gjort på något annat sätt. Allt efter tiden gick misste jag vänner. Han tvinga mig att välja.

Lilla jag

www.tuvaforum.se



2011-11-01, 23:37:56



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!